//16:35:00//

jag är fruktanskvärt glad och lycklig just nu. igår ringde min arbetsgivare på Clarion och erbjöd mig fast anställning!!! och imorgon tar jag studenten. tror inte det kan bli mycket bättre.

vad jag vill nu är att sommaren ska gå över(tyvärr så känner jag lite så just nu) så att jag kan flytta in i nya lägenheten och bara börja leva mitt liv.

idag ska vi fixa det sista till flaket och jag hoppas innerligt att det är uppehåll hela dagen imorgon så att vi slipper tänka på pressening och allt sånt.

har stressvarat på sms tack vare den nya tjänsten för extra personal, man måste svara assnabbt så att man får passet osv.

om bara några veckor ska jag se Lars Winnerbäck och Melissa Horn, och sedan någon vecka efter det så åker jag+familj till mallorca för att njuta! det blir min semester den här sommaren och själv tycker jag att det funkar bara bra!!!

Kommentarer

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0