//16:36:00//

jag har tagit studenten nu (för en vecka sedan) och det var den lyckligaste dagen i mitt liv! just nu längtar jag tills jag och joel flyttar ihop och körkort. ska se till att plugga denna veckan som kommer, då jag inte jobbar förrän nästa söndag igen.
i veckan köpte jag även en ny kamera, canon g12, jag är hemskt nöjd. vill bara hitta på massor av saker nu så att jag har anledning till att ta med mig kameran och fotografera varje steg.
kan väl lova att det kommer att komma fler bilder här på bloggen (skrattar alltid för mig själv när jag skriver sånt, då jag vet att ingen läser bloggen)


annars väntar jag just nu på att lönen ska komma så att jag kan börja med någon form av ekonomiskplan och kan köpa de saker som jag vill ha. haha

efter midsommar ska vi ha möte med nya företaget och bestämma lite hur vi ska göra och vad nästa steg är osv. sedan har vi lite kunder som vi ska ringa runt till osv. jag älskar när det är full rulle! stressen får mig, oftast, att må bättre!

Kommentarer
Postat av: alina

JAG LÄSER!<3

2012-06-18 @ 18:13:16
URL: http://sviinto.blogg.se/

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0